התמודדות עם אי נוחות נשית

מי מאיתנו הנשים לא מתמודדת או התמודדה עם אי נוחות נשית?

נשים מתמודדות לעיתים, ויש כאלה באופן קבוע עם עניין הכתמים ,דימומים הארוכים, ביוץ לא בזמן הרצוי , יובש בנרתיק, פצעים,גרד,פטריה,דלקות וגינאליות,דלקות בדרכי השתן, מחזור לא סדיר. וגם מי שלא מתמודדת עם כל אלו , מוכרת בוודאי ההתמודדות לאחר לידה: הדימום הארוך שבחלק גדול של הנשים נמשיך לסחבת כתמים מתישה,הטחורים הכואבים , שמקשים ביותר את התפקוד היום יומי.

ישנן נשים שתעדפנה ללכת לרופא לקבל טיפול קונבנציונאלי אך נשים רבות מעדיפות לפנות לרפואה אלטרנטיבית מאחר ורפואה זו בדרך כלל מטפלת בכל מכלול הבעיה ברמת גופנפש  ולא רק בסימפטומים.

ישנם נשים שהיכולת הכספית לא מאפשרת להם טיפולים  טבעיים יקרים ומשתמשות בטיפולים ביתיים שיכולים לסייע במקרה של דלקות ופטריות שיעילים מאוד בדרך כלל (כמובן שכל מקרה לגופו ואצל כל אחת קצב תהליך הריפוי שונה)

מאחר ולא תמיד נשים מצליחות להתמיד בטיפול או ליישמו במלואו מסיבות של עומס החיים, השימוש בתחבושות הגייניות  ןבמגינים המכילים יונים שליליים יכול להפחית ואף לרפא את הסבל המתמשך הזה.

היונים השליליים הנמצאים במרכז המגן (או התחבושת) משתחררים לזרם הדם,מאזנים ומחזקים את מצב התאים ואת היכולת שלהם לרפא את הבעיה באיזור.

בתחבושות של גודכאר 7 שכבות של הגנה ובנוסף לכך התחבושת קלה, גמישה ובעלת כושר ספיגה גבוה

שיכבה ראשונה מכילה בד לא ארוג,סופר רך ואיכותי במיוחד המקנה תחושה מלטפת ונוחות מושלמת

שיכבה שנייה מכילה משטח אניון המשחרר לגוף כ-6000 יונים שליליים ויוני כסף

שיכבה שלישית היא שכבת בידוד העשויה מחומרי גלם אורגינלים. שיכבה זו אורירית ונושמת, ומסייעת בהורדת הלחות.

שיכבה רביעית מכילה חומר ספיגה יחודי חדיר לאןיר,ידידותי לבריאות ובעל כושר ספיגה גבוה של כ-130 מ"ל עד 160 מ"ל, נועל את הנוזלים והופכם לג'ל ובכך מונע דליפות.חומר איכותי זה,משאיר את התחבושת יבשה,דבר המסייע במניעת היווצרות חיידקים ומקנה תחושת ביטחון ונקיות.

שיכבה חמישית היא שכבת בידוד נוספת העשויה מחומרי גלם אורגינליים,אורירית ונושמת ומסייעת בהורדת הלחות ונותנת תחושת רעננות.

שיכבה שישית היא שכבה ושמת המאפשרת זרימה של אויר ובכך מסייעת במניעת התפתחות של דלקות ,זיהומים ופטריות.

שיכבה שביעית היא דבק המשמש בתעשיית מוצרי המזון.